nedelja, 6. november 2016

AMERIŠKE VOLITVE

Že samega sebe presenečam glede na temo, ki sem jo izbral, pa verjetno ni boljšega začetka kot ironično vprašanje:
Ali ste slišali za volitve preko luže?
Pravzaprav cel svet že dobro leto ve, da se v Ameriki odvijajo volitve, čeprav nihče ne razume dobro kako te volitve potekajo. Sedaj smo že čisto pri koncu in kmalu bo konec neke sage, pa naj povem zakaj sem se sploh znašel v tej temi.
Ne mine dan, ko mi ne bi v ekran skočil Trump ali pa se čez njega sprehodi Hilary in mediji so polni predvolilnega polnila iz Amerike, sam pa ne vem točno kaj imam od tega. Algoritmi za preračunavanje naših aktivnosti na spletu so tukaj pogoreli in so nenehno polni neke teme, ki me ne zanima toliko. Splet mi je toliko težil s politiko iz Amerike, da sem se odločil ročno odstranit vse motilce mojega sveta. Najprej so iz mojih zaznamkov odleteli mediji, ki večinsko pišejo o tej temi in čeprav nisem tip, ki bi ga zanimali politični ali rumen tisk, je iz moje liste letelo nekaj spletnih časopisov.

Zagotovo ima kakršenkoli izid in politično dogajanje tam posreden ali neposreden vpliv na kvaliteto in tok mojega življenja, če na stvar  pogledamo globalno, ampak ne v takšni meri kot to kažejo mediji. Glede na dogajanje globalnega političnega parketa si drznem trditi, da je Evropa v zadnjih nekaj letih strmo nazadovala in je ni nikjer več. V merilu globalne moči je moja razporeditev sledeča:
Rusija, ki je sprva kazala neko nihanje v smislu moči med vzhodom in zahodom v nadaljevanjem pa izkazala neprimerljivo politično moč, pa tudi ne glede na ves trud njene osamitve in omejitve, gospodarsko moč.
Kitajska, gigant, ki je zrasel in izkoristil potrošniško naravnanost zahoda, uspešno premostil medgeneracijsko luknjo in pokupil globalni trg, predvsem Ameriškega na katerem danes realno visi Kitajska zastava.
ZDA, ki ima enormno vojaško moč in kloniranega zaveznika znotraj poenotene Evrope razpršenih držav.
To so prvi trije globalni igralci, ki igrajo svojo igro in katerim ostali šele sledijo. Dviguje se Indija, počasi se dviguje Afrika v kateri prosperira Južno Afriška republika, pojavljajo se drugi igralci, mene pa zanima ena stvar:
Kje je tukaj Evropa?
Glede na otopelost in zaspanost se bojim, da tone naprej in odraz tega so tudi mediji, ki so bolj polni političnega pompa preko luže, kot katerega koli lokalnega iz naše celine.
No, pa smo iz nekoliko bolj logične smeri spet končali v začetni temi Ameriških volitev, v katerih se do onemoglosti bijejo boji med republikanci in demokrati. Še posebej letos, ko na eni strani stoji razuzdani republikanec Donald Trump in na drugi tradicionalna demokratka Hilary Clinton. Skregano v svoji biti in iz katere bodo Američani sami izglasovali manjše zlo. Ostali lahko gledamo in gledanje nam je servirano na vsakem koraku, zato vam jutri povem kdo bo po mojem mnenju zmagal na ameriških volitvah in zakaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar