sreda, 2. marec 2016

KNJIGOŽER

Obožujem branje. Berem vse, listam revije, prebiram članke, berem pdf-je, berem učbenike in najraje berem knjige. Poseben čar ima branje, ko se z blago mističnim občutkom nahajaš med dvema platnicama.


Zanimajo me različne tematike, ker sem mnenja, da je vse prebrano znanje, ki mi lahko na nek način koristi. Moja izbira knjig pravzaprav nima žanra. Včasih preberem roman, drugič priročnik, pa biografijo ali strokovno literaturo. V knjigah iščem inspiracijo in najdem jo na različnih področjih. Fascinirajo me življenjske zgodbe ljudi, ki si drznejo sledit svojim sanjam in so uresničili svojo vizijo, kljub neodobravanju ali nerazumevanju okolice. Na koncu, v mojem dojemanju življenja, iz zgodbe odidejo kot zmagovalci.

Obožujem filozofijo, ki domišljiji pušča prosto pot, brez omejitev konvencionalnega sveta. Predstavljam si življenje v teh svetovih in svojim mislim puščam izzive, da iščejo pot do njih v prihodnosti.

Zanima me zgodovinska tematika v kateri iščem jasnost današnjega dne, ko požiram življenje preteklosti. Osebno sem naravnan k napredku, ki ga lovim s fizičnim, mentalnim in duhovnim delom sebe. Skozi branje krepim nabor informacij, ki mi dajejo jasnejši pogled in gradijo širšo sliko. Tako se lahko razvijam v smer, ki jo želim sam in s tem postajam najboljši odraz sebe. 

Vse kar znam in sem se v veliki meri tudi naučil delat je posledica branja. Branje je znanje in razumevanje, zato ga želim spodbujati. V ta namen sem se odločil, da začnem ustvarjati blog s katerim imam priložnost širit svoje izkušnje, s tem pa imam tudi priložnost širit priporočilo dobrih knjig.


Kaj se nahaja na moji knjižni polici najdeš TUKAJ.

Z branjem si širimo obzorja in obzorja čakajo, da jih osvetli svetloba znanja. Prijetno branje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar